tisdag 1 mars 2011

Friskisledarnas kvalitetsdag

Nu har jag anmält mig till kvalitetsdagen där vi Friskisledare får inspiration och tips på olika vis för att bli ännu bättre på lederiet. Valde till mitt program:

  • (förstås!) workshopen om Skivstång
  • Flex/Intervallflex, måste få mer koll på de här nya passen! Man brinner ju för rörlighet.
  • Dans Fuego, lite spaning och observation här också. Dans är sååå roligt :-)
Alla ordinarie pass är inställda under kvalitetsdagen lördag den 26 mars när vi ledare blir utbildade.

Edit: Hann inte säga flasklock knappt så försvann Flex/Intervallflex från schemat. Jaha?! Det får bli nåt annat. Sovmorgon? :-)

2 kommentarer:

  1. Flex försvann? Och jag som är - eller var? - inbokad... grrr. Ska testa Fuegon på funkfesten i Kista på fredag. Kul!

    SvaraRadera
  2. Ja vad hända med Flex på kvalitetsdagen?
    Hur som helst det är tydligen lite "lur" att det är en "dag"; jag har fått meddelande att det är (bara?) den egna ledarträffen som gäller; har bokat av de andra. Vi ses!

    SvaraRadera