fredag 17 juni 2011

En sak som stör mig...

Är att jag inte får boka spinningpass. WTF?? [= Wharför Thienna Feurolämpning??] Att jag som skivstångledare får ett träningskort som ersättning (plus lite slantar till som ungefär täcker skor och transporter) är bra, men jag begriper inte varför just spinning inte ingår i mitt kort på samma nivå som andra pass? Dvs jag blir insläppt på spinningpassen "i mån av plats" om jag sitter och väntar på plats - men bokning - nix! Spinningledare däremot är välkomna att boka mitt pass!! Och det gör de också - och misförstå mig rätt  - jag är inte ett dyft missunnsam mot alla goa spinningledare! - vill gärna se allihop på mitt pass :-)

Men orättvist att det inte är jämlikt!

GRUFF.

...sådär det var dagens gruff... nu kan jag tänka på annat :-)

____________________________________________________________________
Edit: Oj, Woww!! Jag har precis lyckats boka ett spinningpass! Knapps så jag tror det är sant!! Nånting har hänt - sicken överraskning! :-D

2 kommentarer:

  1. Vi fick väl allträningskort i julklapp...???

    SvaraRadera
  2. Ja - uppenbarligen hade jag missat detta med julklappen! - men kom på senare att det faktiskt gick att boka - idag har jag spinnat allstå! Bra med bokningen för det var faktiskt ett proppfullt pass. Men boy vilken ovan spinnare man är :-)

    SvaraRadera