tisdag 1 februari 2011

En hyllning till steg2/skivstång-gänget Nov 2009!!


Ett fantastiskt minne som jag tänker tillbaka på då och då är utbildningen till skivstångsledare på Lillsved fem dagar i november 2009 med ett underbart gäng som blev riktigt tajt på ett speciellt sätt men sedan skildes - förstås - och spriddes för vinden till Sveriges alla Friskis-hörn...

Vi hade lite kontakt i en mejlkedja en period efter kursen, men sedan har man inte hört så mycket, jo förstås från de andra i Stockholmsföreningen, men man undrar hur det har gått för alla andra...

Är alla igång med sitt tredje pass?
Några fler som satsat på Skivstång Intervall?

Hur gåååår det? Nyfiken på allt!

Ska skicka ut en liten blänkare, hoppas någon tittar in och kommenterar :-)

Själv har jag mitt tredje pass igång och allting har gått bra, utom en skadeperiod under hösten som var ganska trist... tydligen drog jag på mig en lättare form av löparanemi av att träna (för?) hårt till Lidingöloppet (som sen inte ens blev av för min del) med konstiga hjärtklappningar under och efter ansträngning - precis när jag skulle kicka igång som S/K-ledare dessutom. Det var ganska skrämmande men gick över och så småningom kom både hjärta och blod i väldigt bra form! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar