måndag 10 januari 2011

Min kalender för vårsäsongen

Skivstång                           söndagar 15.00 på Skrapan
Skivstång intervall            torsdagar 19.30 på Kungsholmen

Tisdag 15:e februari vickar jag på Hornstull 17:30, vanlig Skivstång.
Lördag den 26:e februari hoppar jag in och vikarierar på Skivstång Intervall 15.00 Kungsholmen.

Den 1:a mars vikarierar jag kl 07.00 på Gärdet. Huvva... Förhoppningsvis i vaket tillstånd! Morgonpass känns ovant, så det blir intressant!

Vid påsk, 21:e och 24:e april, är passen "inprickade" men inte fast bokade än så länge.
2:e och 5:e juni (c:a Kristi Flygare) är också preliminära tills det börjar närma sig.

Vårsäsongen blir lång - ända fram till midsommar! Hoppas smittor och skador håller sig borta! En helfrisk säsong är vad jag satsar på! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar